Continutul termenilor din cuprinsul Site-ului www.clinicanutricare.ro:

UTILIZATOR – persoana fizica sau juridica care acceseaza continutul site-ului, prin orice mijloace.

CUMPĂRĂTOR – persoana fizica sau juridica care inregistreaza o Comandă pe site-ul www.clinicanutricare.ro

VÂNZĂTOR – societatea SC NUTRICARE ANTI-AGING SRL SRL, cu sediul in STR. ROZELOR NR. 6/A, COD POȘTAL 540331, TÎRGU MUREȘ, JUD. MUREȘ

PRODUSE ȘI SERVICII – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile aferente comenzilor, care urmează a fi furnizate/prestate de către Vanzator, in favoarea Cumparatorului, care corespund descrierii produselor oferite de catre Vanzator, ale căror caracteristici au fost agreate de catre parti conform comenzii si incluse in factură si in documentele de livrare.

COMANDA – document electronic prin care Cumparatorul alege sa achizitioneze un produs comercializat de catre Vanzator in conditiile prezentate pe site, iar Vanzatorul confirma ca poate sa livreze acest produs catre Cumparator.

CONTRACT – o comandă validă, confirmata de către Vânzător, cu respectarea conditiilor inscrise in prezentul site, cu detalierea exacta a produselor/serviciilor achizitionate.

Drepturile consumatorilor sunt prevăzute în Legea nr. 449/2003 din 12.11.2003, privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr.812 din 18.11.2003, în special în art. 9-14 și nu sunt afectate prin acești Termeni și Condiții. Prin acest document sunt stabiliti termenii si condiţiile in care puteţi accesa si utiliza site-ul www.clinicanutricare.ro. Utilizarea site-ului, înregistrarea pe site si achiziţionarea de produse de pe site presupun implicit acceptarea tacita si fără rezerve a acestor termeni si condiţii, si a consecinţelor care reies din acestea. In cazul in care utilizatorul nu este de acord si/sau nu accepta conditiile prezentate in acest document, acesta renunta la accesul la serviciile oferite de Vanzator, fara nici o obligatie din partea acestuia. Utilizatorul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale.

DETINATOR

Website-ul clinicanutricare.ro, este operat de SC NUTRICARE ANTI-AGING SRL, cu sediul in STR. ROZELOR NR. 6/A, COD POȘTAL 540331, TÎRGU MUREȘ, JUD. MUREȘ, cod de identificare fiscala 46334173, inregistrata la Oficiul Registrul Comertului Mureș sub nr J26/1037/2022, avand deschis contul RO03BTRLRONCRT0CH2495601, deschis la Banca Transilvania.

SITE

SC NUTRICARE ANTI-AGING SRL ofera si servicii de comert electronic in sensul acordarii posibilitatii de a achizitiona produse/servicii folosind mijloace de comunicare electronice. Utilizarea site-ului se va face cu scopul de a vizualiza si achizitiona produselor dorite. Utilizarea site-ului in alte scopuri decât cele menţionate este interzisa.

Continutul de orice natura al Site-ului este proprietatea intelectuala a societatii SC NUTRICARE ANTI-AGING SRL iar tertilor nu le este permisa copierea, transferul, modificarea, alterarea, sau utilizarea lui, decat cu acordul expres al SC NUTRICARE ANTI-AGING SRL si in conditiile prezentate. Tertii pot copia, transfera si/sau utiliza continutul Site-ului numai in scopuri personale si non-comerciale, cu respectarea prevederilor prezentului document.

Vanzatorul poate aduce in orice moment modificări asupra conţinutului site-ului, modificări de structura si accesibilitate, poate sista furnizarea informaţiilor pe site, fără a necesita un acord prealabil si fără a acorda vreo notificare către utilizatori. Toate informatiile de pe site au scop informativ, ele nefacand obiectul unei obligatii din partea Vanzatorului, pana in momentul lansarii si confirmarii unei comenzi.

CORESPONDENTA

Vanzatorul publica pe site datele sale complete in vederea contactarii sale de catre Cumparatori. Prin completarea formularului pe site, Cumparatorul/Utilizatorul isi da acceptul ca Vanzatorul sa il poata contacta prin orice mijloc disponibil fara a fi considerat ca si spam sau ca si reclama fortata.

Accesarea site-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate Vanzatorului se realizeaza in modurile puse la dispozitie de catre acesta pe site. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a nu raspunde tuturor solicitarilor de orice natura.

Magazinul nostru online poate fi contactat de catre persoanele interesate oricand, in termeneii si conditiile mentionate in site.

PRODUSELE

Societatea noastra comercializeaza servicii si produse noi, ambalate de catre producator si insotite de documentele justificative impuse de legislatia in vigoare. Produsele si serviciile sunt oferite in conditiile respectarii prevederilor prezentului document si in limita stocului disponibil. Astfel, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs nu se mai regaseste in oferta curenta, sau daca stocul pentru produsul respectiv nu mai poate fi refacut.

Preturile afisate pe site sunt in exprimate in LEI si includ TVA (19%). Costul transportului este prezentat la secţiunea „Livrarea produselor”. Pretul de achizitie tiparit pe factura va fi acelasi cu cel afisat pe site.

Exista o posibilitate redusa ca preturile afisate pe site sa sufere anumite erori. Daca acestea apar si unele produse au in descriere un pret diferit, veti fi contactat si veti avea optiunea de confirmare a comenzii la pretul corect sau de anulare a acesteia. Ne rezervăm dreptul de a schimba preţul produselor si serviciilor postate pe site în orice moment, cu excepţia produselor care fac obiectul unei comenzi confirmate.

CUMPARAREA

Clientul poate efectua comenzi pentru serviciile si produsele comercializate pe Site. Comenzile pot fi efectuate indiferent de ora si zi, ele urmand a fi preluate pentru procesare in cel mult 48 de ore de la plasarea lor. Pentru a achizitiona produse de pe site, clientii trebuie sa parcurga urmatorii pasi:

  • Inregistrarea pe site prin crearea unui cont. Pe pagina inregistrarii, clientul va furniza toate datele obligatorii si optional pe cele facultative, necesare pentru a crea un cont nou. Prin furnizarea datelor necesare clientul este de acord ca Vanzatorul sa se foloseasca de aceste date in scopul pentru care ele au fost furnizate, respectiv procesarea comenzilor si marketing direct.
  • Clientul va adauga in cos produsele dorite, dupa caz.
  • Dupa ce vor fi adaugate in cos toate produsele dorite, clientul va finaliza comanda, selectand detaliile privind livrarea si metoda de plata.
  • Dupa ce toate datele solicitate au fost furnizate, clientul va confirma comanda, prin apasarea butonului “confirm comanda”. Dupa termenul de 24 de ore de la confirmarea ei, daca nu este denuntata, comanda este considerata definitiva si nu mai poate fi anulata, clientul fiind obligat sa primeasca si sa plateasca contravaloarea coletului.
  • Comanda va fi procesata de catre operatorii nostri. Comenzile plasate in zilele de sambata, duminica si in sarbatori legale vor fi preluate in maxim 96 de ore de la plasarea lor. Exceptie face perioadele cu sarbatori legale, al caror program privind procesarea comenzilor va fi anuntat direct pe site.
  • In urma procesarii comenzii, clientul va primi un e-mail prin care i se va comunica statusul comenzii, respectiv: confirmata, livrata, lipsa stoc sau anulata.
  • Din momentul in care clientul valideaza contravaloarea comenzii efectuate sau in care Vanzatorul informeaza clientul cu privire la comanda sa validata, comanda acestuia devine Contract, aplicandu-se astfel definitiile cuprinse in O.U.G ( Ordonanta de Urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014.

Prin finalizarea comenzii clientul consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda. Prin finalizarea comenzii clientul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze in legatura cu comanda, prin orice mijloc disponibil furnizat de client, in functie de scop/situatie, fara ca aceasta sa fie considerat spam.

Vanzatorul poate denunta automat comanda efectuata de catre Cumparator, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele cazuri:

–       produsele sau serviciile din comanda nu sunt pe stoc. In aceasta situatie, Cumparatorul are la dispozitie doua variante: fie asteapta pana produsul revine pe stoc, conform informatiilor oferite de operatorii nostri sau renunta la comanda, fara nici o pretentie fata de Vanzator.

–       daca clientul nu este de acord cu Termenii si Conditiile Site-ului.

–       clientul are mai mult de 3 (trei) refuzuri si/sau retururi ale comenzilor efectuate pe site. Refuzul comenzii se refera la situatia in care comanda este livrata Cumparatorului si acesta o refuza in mod explicit sau intarzie ridicarea produsului mai mult decat termenul standard in care firma de curierat pastreaza coletul pe stoc pana cand este returnat expeditorului.

–       datele furnizate de catre cumparator pe site sunt incomplete sau incorecte fara nicio justificare.

–       activitatea clientului pe site poate produce daune de orice natura Vanzatorului si/sau partenerilor acestuia.

Clientul poate renunta la o comanda efectuata, in urmatoarele situatii:

–       produsul/ele sau serviciile din comanda nu este/sunt pe stoc si au iesit din oferta Vanzatorului

–       produsul/ele sau serviciile din comanda nu este/sunt pe stoc si clientul nu doreste sa astepte perioada comunicata de operatorii nostri pana cand acesta vor reveni pe stoc.

–       fara nici un motiv, in termen de 24 de ore de la plasarea comenzii, printr-un e-mail la adresa ……………………… In e-mail, clientul va comunica numarul comenzii si numele complet.

In cazul in care un Cumparator isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate contractele in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre acesta inainte de momentul modificarii.

MODALITATI DE PLATA

Prețul Contractului poate fi efectuat printr-una dintre următoarele modalități, in funcție de opțiunea clientului:

–       plata online cu card (card personal sau al societății cumpărătoare, în condiții de deplină securitate, fără a fi perceput un comision suplimentar pentru tranzacții;

–       ordin de plată (în baza facturii proforme emise de către Vânzător);

–       numerar la livrare. Modalitatea de plată cu numerar la livrare nu este disponibilă pentru comenzi online a căror valoare cu TVA este mai mare de 5.000 lei pentru persoanele juridice și 10.000 lei pentru persoanele fizice.

LIVRAREA

Termenul de livrare al produselor/serviciilor noastre este de 3 zile lucrătoare de la data confirmării comenzii.

Vanzatorul isi rezerva dreptul sa efectueze confirmarea comenzilor inainte de livrarea lor prin contactarea clientilor. Livrarea produselor se va face oriunde in tara, in mod direct sau prin firme de transport specializate.

Costurile de livrare sunt egale cu costurile firmelor de curierat.

Livrarea se va face pana in fata imobilului.

In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, comanda va fi anulata si produsul returnat la sediul Vanzatorului, clientul urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de localitatea de livrare. Adresa de livrare a produsului se va confirma impreuna cu operatorii nostri.
Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna si sunt conforme cu comanda plasata. Sesizarea neconformitatii produselor se va face in termen de 14 zile de la primirea produselor, printr-un e-mail la adresa contact@clinicanutricare.ro

Vanzatorul nu este raspunzatoar pentru nelivrarea sau livarea necorespunzatoare a coletelor de catre firmele de transport. Vanzatorul isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de noi, care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.

GARANTIA PRODUSELOR

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992 si sunt prezentate in certificatul de garantie care insotesc produsele la livrare. Procedura de solicitare a garantiei este prezentata in certificatul de garantie.

Vanzatorul declară că produsele comercializate prin intermediul site-ului sunt corespunzătoare din punct de vedere calitativ scopului pentru care aceste produse sunt destinate.

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992. Garantia se ofera pentru deficiente neimputabile consumatorului, cu conditia respectarii recomandarilor de utilizare si intretinere prevazute in certificatul de garantie. In cazul unei reclamatii te rugam sa te adresezi echipei magazinului online pe adresa contact@clinicanutricare.ro

RETURNAREA SI INLOCUIREA PRODUSELOR

Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor“ conform O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din site-uri, folosind tehnicile de comunicare la distanta.

Clientul este obligat sa notifice Vanzatorului, intentia sa de a returna/inlocui produsele achizitionate, printr-un e-mail la adresa contact@clinicanutricare.ro in termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea produselor, prin care sa explice pe scurt situatia care a dus la aceasta decizie. Clientului care a notificat Vanzatorul in termenul stabilit, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate la Vanzator in maximum 14 zile calendaristice de la data expedierii notificarii, in caz contrar Vanzatorul considerand cererea ca fiind nefondata/invalida. Produsul va fi returnat Vanzatorului, la sediul acestuia. Eventualele defecte aparute in urma transportului de retur al produsului vor fi imputate clientului.

Prin returnare clientul consimte la una din cele doua variante:

  • clientul doreste schimbarea produsului cu un alt produs din oferta curenta a Vanzatorului. In acest caz, clientul va contacta Vanzatorul printr-un e-mail la adresa contact@clinicanutricare.ro prin care va specifica foarte clar numarul comenzii initiale si numele si faptul ca doreste sa schimbe unul sau mai multe produse din comanda respectiva. Dupa ce va fi contactat de operatorii Vanzatorului, clientul va plasa o comanda noua, unde la mentiuni va nota “schimb produs”. Aceasta noua comanda va fi realizata sub conditiile normale de procesare si livrarea a unei comenzi, dupa cum au fost ele prezentate in capitolul corespunzator. In acest caz, daca pretul produsului inlocuit este mai mic decat produsul nou, diferenta se va rambursa clientului. Daca pretul produsului nou este mai mare, diferenta va fi achitata de client prin modalitatile de plata acceptate. In cazul inlocuirii produsului, aceasta se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale. Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil.
  • clientul nu doreste schimbarea produsului, astfel, rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in maxim 30 zile calendaristice de cand produsul returnat a ajuns la adresa furnizorului, prin virament bancar.

Atentie! Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza. Nu vor fi primite colete returnate cu plata ramburs. Se vor primi doar colete pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport a fost efectuata de expeditor (client).

PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

  • Date cu caracter personal – orice informaţii referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă; o persoană identificabilă este acea persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în mod particular prin referire la un număr de identificare ori la unul sau la mai mulţi factori specifici identităţii sale fizice, fiziologice, psihice, economice, culturale sau sociale;
  • Prelucrarea datelor cu caracter personal – orice operaţiune sau set de operaţiuni care se efectuează asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvăluirea către terţi prin transmitere, diseminare sau în orice alt mod, alăturarea ori combinarea, blocarea, ştergerea sau distrugerea.

Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice societatea noastra are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană. Scopul colectării datelor este de a prelua si onora comenzile realizate pe site-ul www.clinicanutricare.ro, precum si pentru marketing direct. Utilizatorii sunt obligati să furnizeze datele solicitate, acestea fiind necesare procesarii comenzilor lansate de acestia pe site. Refuzul de a oferi aceste informatii determină imposibilitatea livrarii produselor comandate si implicit anularea comenzii.

Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator şi sunt protejate prin user si parola, cunoscute numai de catre client. Clientilor le va fi cerut acordul inainte de a le fi trimise informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele noastre.

Conform Legii nr. 677/2001, clientii beneficiaza de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi dreptul de a se adresa justiţiei. Totodată, clientul are dreptul de a se opune prelucrării datelor personale care il privesc şi să solicite ştergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, client se poate adresa cu o cerere scrisă pe adresa de e-mail contact@clinicanutricare.ro sau prin posta printr-o cerere semnata si datata la adresa sediului societatii noastre.

Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator şi nu vor fi comunicate terţilor fără acordul prealabil al clientilor. Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator şi nu vor fi comunicate terţilor fără acordul prealabil al clientilor. Datele personale vor putea fi insa transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale sau altor autoritati in drept sa efectueze orice verificari justificate in baza legii, daca acest lucru va fi solicitat in conformitate cu legile in vigoare.

Dacă unele din datele clientilor sunt incorecte, acestia sunt rugati sa informeze operatorii Vanzatorului cât mai curând posibil. Vanzatorul nu poate fi facuta responsabil pentru erorile survenite in urma neglijentei utilizatorului privind securitatea si confidentialitatea contului si parolei sale. Vanzatorul nu poate fi facut raspunzator in nici un fel pentru pierderea sau alterarea datelor personale stocate in scopul precizat in prezentul document.

FORTA MAJORA

Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.

Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligat sa aduca la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.

Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

DISPOZITII FINALE

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului, inclusiv modificari ce ar putea afecta site-ul si/sau orice continut fara notificare prealabila a Utilizatorului sau Clientului.

Vanzatorul nu va putea fi facut responsabil pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.

Orice disputa de orice fel care ar putea sa apara intre Utilizator si Vanzator sau partenerii sai se va rezolva pe cale amiabila.